UA-194579023-1

Általános Szerződési Feltételek

  1. Szerződési Feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek – a továbbiakban: „ÁSZF” – Sári-Nagy Anett – a továbbiakban: „Szolgáltató” – által nyújtott szolgáltatások, termékek, valamint weboldal használati – a továbbiakban: „Szolgáltatás” – igénybevételének feltételeit szabályozza.

A jelen “ÁSZF” hatályos 2021. április 01-től visszavonásig.

  1. A honlap üzemeltetője és a szolgáltatás nyújtója:

Név: Sári-Nagy Anett
Székhely: 1118 Budapest, Rozmaring utca 8. 1em. 2a.
Postacím: 1118 Budapest, Rozmaring utca 8. 1em. 2a.
Honlap: www.vivane.hu
Adószám: 57279071-1-43
Üzemeltető e-mail címe: vivane@vivane.hu
Bankszámla száma (IBAN): HU89 1040 1196 8676 6888 8386 1005
Swift/BIC kód: OKHB HUHB

  1. Regisztráció, Feliratkozás, Leiratkozás

Regisztrációnak és Feliratkozónak számít az, aki az e-mail címét a honlapon található űrlapok bármelyikén megadja, amely minden esetben önkéntes. Üzemeltető fenntartja magának a jogot, hogy bármely Regisztrációt és Feliratkozást visszautasítsa, vagy előzetes értesítés és indoklás nélkül adatbázisából törölje. A Feliratkozó ez ellen panasszal, jogorvoslattal nem élhet.
Minden hírlevélben szerepel a leiratkozási link, amelyre kattintva a regisztráló automatikusan leállíthatja az adott hírlevelet és további kézbesítést.
Nem szerepel leiratkozási link a termékrendelési és a közvetlenül a feliratkozást visszaigazoló rendszer-üzenetekben, valamint a kapcsolatfelvétel céljából küldött üzenetek során a megadott e-mail-re történő válaszlevélben, mivel ezek csak egyszeri üzenetek.
Az adatkezelés további részleteit az Adatkezelési tájékoztató tartalmazza.

  1. Vásárlás folyamata (megrendelés, teljesítés feltétele)

Megrendelőre vonatkozó feltételek

A megrendelő regisztrációkor / vásárláskor köteles valós adatokat megadni. Megrendelő lehet 18. életévét betöltött cselekvőképes személy, vagy gazdálkodó szervezet képviselője.

Megrendelés és teljesítés

A Megrendelő elküldi megrendelését a honlap adott megrendelő oldalán található megrendelő űrlapon keresztül a “Megrendelés elküldése” gomb lenyomásával, valamint az ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató elfogadásával, amely elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet hatálya alá tartozik. Ez alapján a Megrendelőt fizetési kötelezettség terheli.

Amennyiben a Megrendelő nem tesz eleget fizetési kötelezettségének a Szolgáltató megtagadja a megrendelés teljesítését.

Lemondási feltételek

Személyes vagy telefonos konzultáció/tanácsadás esetén, legkésőbb az írásban visszaigazolásra került konzultációs időpont előtti 2. napig a Megrendelő visszamondhatja a jelentkezési szándékát írásos formában (e-mailben), ebben az esetben a Szolgáltató visszautalja 15 napon belül az előzetesen befizetett díjat. Amennyiben a lemondás később történik a Megrendelő, a befizetett díjat elveszíti, visszatérítésére nincs lehetőség.

  1. A vásárlás menete

 Regisztráció

A webáruházban történő vásárlás lebonyolításához nincs szükség a weboldalon regisztrációra.

Termékválasztás

A Vásárló a „Shop” menüpont alkalmazásával tudja kiválasztani a termékeket. A termékek nevére kattintva megjelenik a termékek leírását tartalmazó termékoldal. A kiválasztott termékek a „Kosárba teszem” gombra kattintással listázásra kerülnek a „Kosár” menüben.

A kosár ikonra kattintva megtekinthetők az eddig kiválasztott termékek, azokat, vagy azok mennyiségét a Vásárló módosíthatja, törölheti. A Szolgáltató összegtől függetlenül teljesíti a megrendeléseket.

A Kosár tartalma a „Tovább a pénztárhoz” gombra történő kattintásig módosítható, vagy törölhető.

Amennyiben a Fogyasztó nem kíván több terméket kiválasztani, a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva léphet tovább.

A szállítási és a számlázási cím megadása

A Vásárló csak Magyarországon belüli szállítási címet adhat meg.

A Vásárló a szállítási címet a lehető legpontosabban köteles megadni. A szállítási cím pontosságáért a Vásárló felel, amennyiben a címet hibásan jelölte és emiatt a Szolgáltató nem tudta teljesíteni a rendelést, a Szolgáltató semmilyen felelősséggel nem tartozik.

A Vásárló internetes böngészője elmentheti (beállítástól függ) a Fogyasztó korábban megadott szállítási címeit, amelyeket a Vásárló később egyszerű kijelöléssel ismét megadhat.

Amennyiben a Vásárló minden adatot kitöltött, a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva léphet tovább.

Fizetés

A fizetésért a Szolgáltató nem számol fel díjat.

A honlapon közzétett árak nem tartalmaznak ÁFA-t, mivel a Szolgáltató – Sári-Nagy Anett  – alanyi adómentes.

A Vásárló az alábbi opciók közül választhat:

  • Készpénzes fizetés: csak a személyes átvétel során van rá lehetőség a 1118. Budapest, Rozmaring utca 8. címen
  • Bankkártyás fizetés: Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Elfogadom, hogy Sári-Nagy Anett (1118 Budapest, Rozmaring utca 8. 1em 2.a) által a https://www.vivane.hu vásárlói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek a Barion Payment Zrt. (székhely: 1117 Budapest, Infopark sétány 1. I. épület
5. emelet 5.; nyilvántartó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék
Cégbírósága; cégjegyzékszám: Cg. 01-10-048552; adószám: 25353192-
243.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím.

Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

  • Banki átutalás (előre utalás)

Bankszámla száma (IBAN): HU89 1040 1196 8676 6888 8386 1005

A honlap bármely megrendelési űrlapjának kitöltésével, ahol banki átutalási fizetési módozat elérhető, a Megrendelőt fizetési kötelezettség terheli. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a megrendelés visszaigazolásától számított legkésőbb 7 napon belül köteles kiegyenlíteni a megrendelt termék árát.

  • Fizetés Paypal-on keresztül:

Elfogadom, hogy Sári-Nagy Anett (1118 Budapest, Rozmaring utca 8. 1em 2.a) által a https://www.vivane.hu vásárlói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek a Paypal (2211 North First Street, San Jose, California 95131)mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím.

Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring. A Paypal fizetési rendszeréről további részletek és információ a fizetési tájékoztatóban található: https://www.paypal.com/us/webapps/mpp/ua/cashagreement-full?locale.x=en_US

A megrendelés elküldésével a Vásárló elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket. Ekkor jön létre a Vásárló és a Szolgáltató közötti szerződés, amely a Vásárló oldalán fizetési kötelezettséget keletkeztet.

A Szolgáltató az alábbi bankkártyákat fogadja el:

  • Visa
  • Mastercard
  • Maestro
  • American Express

Számlázás

A Vásárló a Szolgáltató részére történő fizetés után postai úton kapja meg a számlát a kiszállított termékkel egyidőben. Személyes átvétel esetén a számlát a termékkel együtt kapja meg a termék átvételekor. A számla Vásárló a rendelés után ténylegesen megfizetett pénzösszeget tartalmazza, esetleges szállítási költséggel együtt.

A honlapon közzétett árak nem tartalmaznak ÁFA-t, mivel a Szolgáltató – Sári-Nagy Anett – alanyi adómentes.

Kiszállítás

A Szolgáltató törekszik rá, hogy minden szállítást a rendelés Vásárló általi véglegesítést követően a legrövidebb idő alatt teljesítse, ez átalogsaxn 2 munkanapot jelent. Ellenkező esetben a Szolgáltató e-emailben értesíti a Vásárlót a szállítás várható időpontjáról.

A Vásárló módjában áll telefonon keresztüli értesítést kérni a Szolgáltatótól a szállítás pontos időtartamát illetően.

A Vásárló tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a forgalmi viszonyok, a rendelések nagy száma, vagy egyéb más ok miatt eltérhet a telefonon közölt időponttól.

A házhozszállítást -ha a vásárlónak nincs egyéb kérése- a Magyar Posta teljesíti.

A Vásárló köteles gondoskodni róla, hogy a szállításra kijelölt címen a rendszerinti szállítási időben ő maga, vagy egy, az általa a Szolgáltató által kiszállított termékek átvételére feljogosított 18. életévét betöltött harmadik személy (továbbiakban az „Átvevő”) jelen legyen a szállítás várható időpontjában.

Az Átvevő személy életkorát kétség esetén a Szolgáltató kérésére fényképes igazolvánnyal (pl. személyazonosító igazolvány, jogosítvány, stb) igazolja. Amennyiben az Átvevő életkorát nem igazolja fényképes igazolvánnyal, a Szolgáltató köteles megtagadni a teljesítést, amelyről jegyzőkönyvet vesz fel.

Vásárló tudomásul veszi, hogy amennyiben az általa meghatározott címen nincs jelen a Vásárló, vagy az Átvevő, vagy az Átvevő életkorát elmulasztja igazolni a 3.5. pontban leírtak szerint, a Szolgáltatót nem terheli felelősség a teljesítés meghiúsulásáért.

Vásárló tudomásul veszi, hogy az ő, vagy az Átvevő (jelen pontban együtt: a „Vásárló”) kötelessége meggyőződni arról, hogy az általa megrendelt termékek megfelelő mennyiségben, és – szemrevételezés útján történő ellenőrzés alapján – megfelelő minőségben kerültek kiszállításra. Amennyiben a Vásárló oldalán teljesítési kifogás merül fel, vagy nem kívánja vételi szándékát fenntartani, vagy azt módosítja, jogosult megtagadni az átvételt, és elállni a szerződéstől a kifogásolt termékek, vagy a teljes szállítmány vonatkozásában.

Amennyiben a Vásárló, vagy az Átvevő a megrendelt és kiszállított termékeknek csak egy részét vette át, úgy csak az átvett termékek ellenértékét köteles megfizetni.

Amennyiben a Vásárló, vagy az Átvevő a termékek átvételét megtagadta, a Szolgáltató az átvétel megtagadásáról jegyzőkönyvet vesz fel.

Vásárló tudomásul veszi, hogy amennyiben Átvevő a teljesítést elfogadta, Szolgáltató nem tartozik felelősséggel a termékek esetleges mennyiségbeli eltérésért, vagy a termékek minőségének olyan hibájáért, amely szemrevételezés útján megállapítható volt.

  1. Elállási jog

A Vásárló és a Szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján amennyiben a fogyasztó eláll a szerződéstől, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a Vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is (szállítási költséget). A rendelet 23. (4) bekezdése alapján a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja a termék vételárát és a szállítási költséget, amíg a Vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak (például egyedi névvel ellátott termék).

  1. Hibás teljesítés

A Szolgáltató hibásan teljesít, ha a szolgáltatás vagy termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.

Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a Vásárló a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

  1. Kellékszavatosság

A Szolgáltató a vásárláskor a termékben már meglévő hiba ok miatt bekövetkező hibáért kellékszavatossági felelősséggel tartozik. A Szolgáltató ezen felelősségét csakis a termék olyan hibája alapozza meg, amely hibának az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is, csak akkor még nem felismerhető (rejtett vagy gyártási hiba).

A Szolgáltató kellékszavatossági felelőssége objektív, vagyis független attól, hogy tudta-e, hogy hibában szenvedő terméket adott el, vagy sem, tehát a jóhiszemű Szolgáltató is felel a hibás teljesítésért a vevővel szemben.

  1. Termékszavatosság

A termékszavatosság fogalma azt jelenti, hogy a Szolgáltató által a Vásárlónak eladott termék hibája esetén a Vásárló követelheti a Szolgáltatótól hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a Vásárló érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki.

A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a Szolgáltató által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a Szolgáltató által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A Szolgáltató csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;
  • a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy
  • a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a Szolgáltatót terheli.

A Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a Szolgáltatóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Vásárló felelős.

  1. Jótállás

A jótállás azt jelenti, hogy a jótállást nyújtó fél (Szolgáltató) a hibátlan teljesítésért olyképpen felel, hogy a jótállás időtartama alatt felmerült minőségi kifogás esetén a felelősség alól csakis akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után, jellemzően a termék Vásárló által történő nem rendeltetésszerű használata vagy kezelése miatt keletkezett.

  1. Szerzői jog

A viane.hu domain és az alatta található információk, adatok és megoldások (továbbiakban: Honlap) Sári-Nagy Anett (továbbiakban: Szerző) szellemi tulajdona, és így a Szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény szerinti jogvédelemben részesülnek, különös tekintettel a következők: a honlap szövege, szófordulatai, címsorai, letölthető cikkei és dokumentumai, megvásárolható termékei és szolgáltatásai, blog bejegyzései, logója, grafikák, szimbólumok, megoldások, média és egyéb anyagok (továbbiakban: Szellemi termékek).

A Honlap és a Szellemi termékek tartalmát idézni egészben vagy részletekben kizárólag a Szerző előzetesen (a megjelenés előtt) adott írásos beleegyezésével engedélyezett.

A Honlap és a Szellemi termékek nem módosíthatók, valamint nem dolgozhatók át és nem készíthető belőlük más származékos szellemi termék, illetve más szellemi termékkel nem kapcsolhatók össze.

A Honlap tartalma és a Szellemi termékek kereskedelmi, illetve üzleti célú felhasználása a felhasználási formától és módtól függetlenül tilos.

Szigorúan tilos a Szellemi termékeket fájlmegosztó weboldalakra, portálokra, fórumokra és közösségi oldalakra feltölteni.

  1. Teljességi záradék

A jelen szerződés a benne szabályozott jogviszony tekintetében a Szerződő Felek teljes megállapodását tartalmazza, és bármely esetleges korábbi szóbeli vagy írásbeli megállapodást hatálytalanít.

  1. Panaszkezelés

Amennyiben a Vásárlónak a Szolgáltató, illetve a Szolgáltató érdekében eljáró személyek magatartásával, mulasztásával, a Szolgáltató által forgalmazott termékekkel, a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatással bármilyen jellegű panasza van, azt közölheti a Szolgáltatóval személyesen annak székhelyén (1118 Budapest, Rozmaring utca 8. 1em 2a.), a székhelyre küldött postai küldeményben vagy elektronikus úton a vivane@vivane.hu e-mail címre küldött e-mailben.

A Szolgáltató köteles azonnal megvizsgálni a szóbeli panaszt, és amennyiben ez szükséges, illetve lehetséges, orvosolja azt. Amennyiben a Vásárló a panasz kezelését nem tartja elégségesnek, vagy a panasz azonnali kivizsgálása, illetve orvoslása nem lehetséges a panasszal kapcsolatos álláspontjáról a Szolgáltató jegyzőkönyvet vesz fel, melyet érdemi válaszával együtt 15 napon belül megküldi a Vásárlónak postai úton. A Vásárló írásbeli panaszára – érkezzen akár postai, akár elektronikus úton – a Szolgáltató a panasz beérkezésétől számított 15 napon belül írásban érdemben reagál.

Amennyiben a Vásárló panaszát a Szolgáltató nem orvosolta, vagy a Vásárlónak a kiszállított termékek minősége, a felek között létrejött szerződés megkötése és teljesítése olyan sérelmet okozott, amelyet álláspontja szerint a Szolgáltató nem tud vagy nem kíván orvosolni, a Vásárló jogosult vitás ügyét bírósági eljárás útján, vagy a bírósági eljáráson kívül a Budapest Békéltető Testület előtt indított eljárással rendezni.

A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:

1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.

telefonszám: +36 (1) 488 21 31

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

  1. Záró rendelkezések

A jelen ÁSZF-re, illetve a jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (PTK) rendelkezései, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadók. A Szerződő Felek kijelentik, hogy a szerződés teljesítésének országa Magyarország.

A szerződő felek rögzítik, hogy a jelen szerződést átolvasást és értelmezést követően, mint akaratukkal mindenben megegyezőt, elfogadnak és magukra nézve kötelező érvényűnek ismernek el. Ezt a megrendelő a távollévők között kötött szerződés szabályai szerint, azaz az ÁSZF elfogadásának bejelölésével az űrlapon, és egyidejűleg a “Megrendelés” gombra való kattintással elfogadja.