Gyakori kérdések
Szállítással kapcsolatos információk
Milyen szállítási módok közül választhatok?
Házhozszállítás futárszolgálattal:
Amennyiben terméked házhozszállítással szeretnéd kézhez kapni, a Gls futárszolgálat fogja számodra kiszállítani.
Hogyan működik?
Tedd a kosaradba a kiválasztott terméket, majd a kézbesítési opciók során válaszd ki a “Házhozszállítás” opciót. A rendelést követően e-mail üzenetben értesítést kapsz arról, hogy mikor adtam át a csomagot a futárszolgálat részére részére. Ezután 2-3 munkanapon belül kézhez kapod termékedet.
Van-e lehetőség személyes átvételre?
Igen, megrendelésed előre egyeztetett időpontban személyesen is átveheted az 5350 Tiszafüred, Malom út 15/A. címen.
Futárszolgálattal történő házhoz szállítás díja bruttó 2.190 Ft.
A személyes átvétel természetesen ingyenes.
Fizetéssel kapcsolatos információk
Milyen fizetési lehetőségek közül választhatok?
A megrendelt termékek árát és szállítási költségét kiegyenlítheted bankkártyás fizetéssel, Pay Pal-on keresztüli fizetéssel illetve előre utalással.
Személyes átvétel esetén kizárólag készpénzes fizetésre van lehetőség.
Milyen típusú bankkártyával fizethetek?
Közvetlenül a webshopban Maestro, Mastercard, American Express és Visa kártyával fizethetsz.
Garanciával kapcsolatos információk
Minden általam készített termékre 100% pénzvisszafizetése garanciát vállalok.
Ha valamilyen okból nem lennél elégedett a rendelt termékeddel, az átvételtől számított 14 napon belül visszaküldheted. Ebben az esetben visszakapod a teljes vételárat (a visszapostázási díjon kívül).
A terméket az alábbi címre küldheted vissza: 5350 Tiszafüred, Malom út 15/A.